FAQ - Webshop
Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze bezorgd?
Wanneer u op een werkdag voor 12.00 uur besteld en betaald, gaat uw bestelling nog dezelfde werkdag
bij ons weg. Afhankelijk van de bezorgsnelheid heeft u de bestelling doorgaands binnen twee werkdagen na verzending in huis. Wanneer u in het weekend of op feestdagen besteld gaat de bestelling de eerst volgende werkdag bij ons weg. Na het weekend wordt uw bestelling dus op maandag verzonden.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden alle bestellingen met pakketpost. Door middel van verzending per pakketpost beperken we
het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van je bestelling. Middels track en trace kun
je te allen tijde achterhalen waar je bestelling zich bevindt.
Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, u ontvangt na betaling een bevestiging van uw bestelling. Nadat wij uw bestelling verzenden
ontvangt u van ons een nummer waarmee u de bestelling kunt volgen bij de site van de bodedienst.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Nadat u uw bestelling geplaatst heeft ontvangt u altijd een e-mail met daarin een bevestiging van de
bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen
of is het door u opgegeven e-mailadres niet correct. Neem in beide gevallen contact met ons op via info@waxguard.com of bel 079-3410100.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €6,50. Voor bezorging op de Waddeneilanden en in België
bedragen de verzendkosten €16,50.
Wanneer u een bestelling plaatst ter waarde van €50,- of meer, worden er geen verzendkosten in rekening
gebracht. Voor verzending naar de Waddeneilanden of België wordt bij bestellingen van €50,- en meer een
korting van €6,50 op de verzendkosten gegeven.
Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan kunt u een e-mail sturen naar info@waxguard.com